Імпульсна плазмова система запалювання «Katrusha Plasma Ignition»
це технологія, яка дозволяє підпалювати паливо в циліндрі ДВЗ завдяки двом паралельним високовольтним імпульсам: постійного та змінного струму.
Переваги плазмової системи запалювання
☑ Економить паливо приблизно на 3-5%
☑ Знижуються викиди СН та СО
☑ Автомобіль швидше заводиться
☑ Не потребує додаткового охолодження
☑ Не потребує складних електронних схем
☑ Дозволяє підпалювати бідні суміші
☑ Підходить для бензинових та газових ДВЗ
|
☑ Вдвічі більша енергія для займання
☑ Немає нагрівання котушки запалювання
☑ Повітряно-паливна суміш повністю згорає
☑ Працює і при високому ступені стискання
☑ Не потрібен ємнісний розрядний бокс
☑ Не потрібен резистор у свічці запалювання
☑ Сприяє декарбонізації транспорту
|
Унікальність даної технології полягає у тому, що вона дозволяє отримати іскру рівня плазми, що дозволяє дозволяє завести машину менше ніж за секунду і призводить по повного згорання повітряно-паливної суміші.
Фізично плазмова система запалювання являє собою конструкцію, що складається із 2-х модулів запалення. Кожен модуль включає в себе:
- 2 блоки електронного запалення
- 3 котушки запалення
- 2 свічки запалення
- та комутатори.
Схематично плазмова система запалювання «Katrusha Plasma Ignition» представлена нижче
Ці два модулі створені та під’єднані за унікальним авторським методом, який дозволяє отримати наступні технічні переваги:
⚡ Енергія на свічці запалювання – 176,4 мДж
⚡ Рівень напруги на свічці 32 кВ
⚡ Зменшується у два рази опір у котушках R – 0,311 Ом
⚡ Нульовий опір по дротах
⚡ Температура в іскровому каналі понад 10 000 °C
⚡ Тривалість іскри 1,2-1,8 мс
⚡ Довжина електричної дуги досягає 3÷4 см.
⚡ Оптимальна довжина зазору свічки 1,5 – 2 мм
⚡ Рекомендовані обороти колінчатого валу 5500 – 6000 об/хв
⚡ Максимальні обороти колінчатого валу до 12000 об/хв
⚡ Конденсатор модуля запалювання заряджається 8 мкс